HR BREAKFAST – KDYŽ BENEFITY NESTAČÍ

Na „Zimní sdílení HR dobré praxe – když benefity nestačí“ jsme si přizvali několik špičkových odborníků, kteří s vámi budou sdílet svoje zkušenosti. Srdečně 💙 Vás zveme. V lednu nás čeká Praha a Ostrava.

Jan Michelfeit z Pluxee s přednáškou Jak na předsevzetí s benefity Dávají si vaši zaměstnanci předsevzetí do nového roku a jak jim s nimi můžete pomoci díky benefitů? Ukážeme vám nejnovější průzkum mezi zaměstnanci zaměřený na zdraví životní styl a předsevzetí.

Soňa Nedomová z Thomas International s přednáškou: Benefity a teambuilding nejsou vše Existuje mnoho různých strategií, které mohou podniky použít k zapojení svých zaměstnanců a které byly vyzkoušeny v organizacích všech typů a velikostí po celém světě. Od schopnosti jasně definovat své hodnoty až po ocenění dobrých zaměstnanců a jejich práce – existují strategie, které mohou zaměstnavatelé využít k rozvoji svých zaměstnanců a jejich zapojení do práce.

Zuzana Lubovská/Petra Földi z ELANOR prezentují téma: Benefit pro všechny: Jak elektronické žádosti o roční zúčtování daní usnadňují práci a zlepšují náladu. Představte si svět, kde daňové zúčtování není noční můrou, ale moderním benefitem, který vám ušetří nervy i čas. Elektronické žádosti o roční zúčtování daní přinášejí revoluci do světa HR a zaměstnanců. Tento systém umožňuje zaměstnancům snadno a rychle podat žádost online, což znamená méně papírování a více času. Pro HR oddělení to znamená nejen méně administrativní zátěže, a stresu. Elektronické podání zvyšuje transparentnost a umožňuje lepší sledování stavu žádostí, což vede k větší spokojenosti všech zúčastněných. Celkově tento systém přináší výhody v podobě vyšší efektivity, úspory času a zlepšení komunikace mezi zaměstnanci a HR oddělením. A kdo by nechtěl benefit, který zlepšuje náladu a usnadňuje život?

Petr Mundl/Matěj Tkadlec z GLATZOVA & CO :  Jak předcházet soudním sporům. Zaměstnanecké benefity mohou být dobrý sluha, ale zlý pán. V právním prostředí se často řeší velmi složité otázky (ne)nárokovatelnosti benefitů a v souvislosti s tím vznikají složité soudní spory o plnění ve vysokých částkách. Zaměříme se proto na shrnutí těch základních parametrů každého takového sporu, a jak ideálně nastavit funkční systém, aby riziko sporu minimalizoval.

📅 Zajistěte si místo včas na lednové termíny na webu svazu a přijeďte:

➡️ v úterý 21. ledna do Prahy nebo

➡️ v úterý 28. ledna do Ostravy.

Program je naplánován od 9:00 h do 12:00 h.

Těšíme se na vás.

 

Kontakty

Chcete vědět víc o tom, co Svaz personalistů dělá a řeší? Nebo máte téma, které by si mezi personalisty
zasloužilo víc pozornosti? Dejte nám vědět:

Svaz personalistů České republiky

Sídlo:
náměstí 14. října 1307/2, Smíchov, 150 00 Praha 5 - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
50°4'23.027"N, 14°24'27.455"E, nebo 50.0730631N, 14.4076264E

Korespondenční adresa:
Jiráskova 490, 738 01 Frýdek-Místek - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
49°41'2.426"N, 18°21'18.814"E, nebo také 49.6840072N, 18.3552261E

IČ: 07109971
DIČ: CZ07109971
Spolek veden u Městského soudu v Praze, pod spisovou značkou L 70344.

Telefon: +420 777 749 166

Kontaktní osoby:
Petr Otáhal, prezident svazu
E-mail: prezident@svazpersonalistu.cz

Simona Šutariková, tajemník svazu
E-mail: tajemnik@svazpersonalistu.cz

Odkazy na sociální síťě:

Kontaktní formulář

    Antispamová ochrana - klikněte prosím na ikonu: hvězda.


    » Zobrazit bližší informace o GDPR