HR CONGRESS – 5 OTÁZEK PRO …

Jsme moc rádi, že partnery konference jsou i firmy jako je ATRIS investiční společnost a.s.

Na našich 5 otázek odpovídá paní Angelika van den Berg, Key account managerka.

 

1) Co připravujete pro účastníky konferencí Svazu personalistů?

Jako Key Account Manager společnosti ATRIS investiční společnost, a.s.. představím nový zaměstnanecký benefit DIP. Tento benefit je státem podporovaný a je zajímavý zejména tím, že je daňově odečitatelný jak pro zaměstnance, tak pro zaměstnavatele. Navíc DIP od společnosti ATRIS a.s. má výhodnější podmínky oproti tradičnímu penzijnímu připojištění, včetně vyšší výnosnosti a 0 % vstupního poplatku.

 

2) Proč je to zajímavé a jaký bude přínos pro účastníky?

Benefit DIP nabízí HR manažerům skvělou příležitost zlepšit zaměstnanecké výhody ve firmách. Díky daňovým úlevám je tento produkt finančně atraktivní jak pro zaměstnance, tak pro firmy. Oproti penzijním produktům DIP poskytuje:

-Vyšší výnosnost, což zajišťuje lepší zhodnocení vložených prostředků.

-0% vstupní poplatek, který snižuje náklady na začátku investice.

-Větší flexibilitu ve výběru investičních možností a správy prostředků.

-Moderní a inovativní přístup, který přizpůsobuje produkt současným podmínkám.

-Tato kombinace dává zaměstnavatelům konkurenční výhodu na trhu práce a přináší zaměstnancům atraktivnější dlouhodobé zhodnocení jejich financí.

 

3) Co nejraději děláte v létě? Věnujete se v průběhu léta sebevzdělávání nebo spíš odpočinku?

Léto využívám k načerpání nové energie, ale také ke vzdělávání v oblasti investic a benefitů. Pracuji na rozšiřování znalostí, abych mohla lépe poradit klientům, ale zároveň si dopřávám
čas na odpočinek, abych si udržela rovnováhu mezi prací a osobním životem.

 

4) Jakou nejlepší kariérní radu jste dostala? Co byste poradila mladším kolegům?

Nejlepší rada, kterou jsem kdy dostala, byla: „Nikdy nepřestávej zkoušet nové věci a uč se ze svých chyb.“ Mladším kolegům bych poradila, aby byli otevření změnám a měli odvahu riskovat.

V dynamickém prostředí jako je náš obor je důležité zůstat flexibilní a ochotný se přizpůsobovat novým výzvám.

 

5) Na čem ve firmě aktuálně pracujete? Co chystáte nového?

V současné době se zaměřuji na implementaci a propagaci nového benefitu DIP, který chceme nabídnout HR manažerům jako inovativní řešení zaměstnaneckých výhod. Plánujeme rozšířit nabídku těchto výhod do více firem a zároveň připravujeme nové kampaně na podporu povědomí o tomto produktu.

Kontakty

Chcete vědět víc o tom, co Svaz personalistů dělá a řeší? Nebo máte téma, které by si mezi personalisty
zasloužilo víc pozornosti? Dejte nám vědět:

Svaz personalistů České republiky

Sídlo:
náměstí 14. října 1307/2, Smíchov, 150 00 Praha 5 - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
50°4'23.027"N, 14°24'27.455"E, nebo 50.0730631N, 14.4076264E

Korespondenční adresa:
Jiráskova 490, 738 01 Frýdek-Místek - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
49°41'2.426"N, 18°21'18.814"E, nebo také 49.6840072N, 18.3552261E

IČ: 07109971
DIČ: CZ07109971
Spolek veden u Městského soudu v Praze, pod spisovou značkou L 70344.

Telefon: +420 777 749 166

Kontaktní osoby:
Petr Otáhal, prezident svazu
E-mail: prezident@svazpersonalistu.cz

Simona Šutariková, tajemník svazu
E-mail: tajemnik@svazpersonalistu.cz

Odkazy na sociální síťě:

Kontaktní formulář

Antispamová ochrana - klikněte prosím na ikonu: klíč.

*
» Zobrazit bližší informace o GDPR