Přes 200 nadšených HR odborníků se sešlo v hotelu Grandior v sále s příznačným jménem Aplaus.
Prosíme o velký potlesk, v soutěži Ranstad Personalista roku zvítězily 2 výjimečné ženy.
👑Paní Kateřina Krausová ze společnosti MUBEA – HZP s.r.o. v kategorii střední podnik s projektem Školení interních lektorů.
Jejich projekty realizované v minulém roce a jejich konkrétní přidaná hodnota pro organizaci, její zaměstnance a mikroregion, ve kterém organizace působí byly nejlépe definované.
Ceny předala ředitelka soutěže Daniela Nyklová, prezident Svazu personalistu Petr Otáhal a ředitel společnosti Randstad pan Martin Jánský. Velmi gratulujeme.
Celá konference se nesla v duchu sdílení a networkingu. Naši zkušení speakeři pro vás měli data, trendy, inspiraci, case studies i novinky.
Nejzásadnější fakta?

elektronické dokumenty a elektronické docházky budou postupně standard

digitalizace administrativy je důležitá z důvodu úspory kapacit, času i peněz

procesy digitalizace HR už nemusí být stres, díky intuitivním IT řešením

aplikace pro interní komunikaci zjednodušují komunikaci a zvyšují angažovanost

až 40 % lékařských návštěv by bylo možné vyřídit online

lidé nemění práci, protože nemají dost našetřeno

výhledově budou na 1 absolventa 2 pracovníci odcházející do důchodu

40 % Ukrajinců bude zůstávat v ČR a řemeslníci ze zahraničí budou žádaná síla

pestrost benefitů zásadně ovlivňuje spokojenost zaměstnanců

AI v personalistice je velká pomoc, a není se čeho bát

U mikrofonu jsme uvítali osobnosti: Gabriela Hrbáčková, Ondřej Synovec, Pavel Šumpík, Jan Lipový, Petr Mikšovič, Lenka Čerstvá, Tomáš Ervín Dombrovský, Leo Kallista a Martina Machova.
Akci pro vás moderovala jedinečná Táňa Strojná.
A závěr? Výhra v tombole! Účastníci se mohli radovat z dárku, které pro ně připravili naši partneři. A nebyly to drobnosti. Moc děkujeme.
Sledujte nás pro přehled o trendech a novinkách. Již si můžete zajistit lístky na příští rok.
Díky všem účastníkům, účastnicím a partnerům. Dle ohlasů to bylo milé a přínosné.
Velmi si toho vážíme a srdečně vás zveme na další akce SPČR.