HR ON-LINE KÁVA – FLEXIBILITA A DIVERZITA

Cílem projektu je zajištění a zvýšení flexibility práce zaměstnanců ve firmě a pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené (případně pro pečující osoby). Strategie vychází z úvodní analýzy při níž jsme směřovali dotazníková šetření na všechny zaměstnance a také na rodiče t.č. na mateřské a rodičovské dovolené.

Strategie je zaměřena především na:

  • – flexibilní zapojení pracovníků na projekty, které mají v současné době větší workload
    – komunikace aktuální nabídky formy flexibility stávajícím zaměstnancům
    – nastavení managementu MD/RD v rámci firemní směrnice
  • – komunikace s rodiči na MD/RD:
    1) nastavení komunikačního plánu mezi rodiči na MD/RD a firmou (pravidelné newslettery, telefonáty se zástupci firmy,..)
  • 2) vytvoření webové platformy, na které si všechny zkrácené úvazky a rodiče na MD/RD mohou najít potřebné informace (kontakty, formuláře, záznamy ze školení, newslettery, atd) bez ohledu
    na  to, zda mají v danou chvíli aktivní firemní účty (např. rodič na MD/RD, který s firmou t.č. nespolupracuje)
  • – vzdělávací plán pro flexibilní úvazky – speciálně vytvořený vzdělávací plán, který se zaměřuje na konkrétní problémy a limity, na které mohou zaměstnanci na zkrácené úvazky narážet nebo na témata, která rodičům na MD/RD mohou pomoci „udržet v obraze“ po dobu jejich pracovní nepřítomnosti ve firmě (např. legislativní novinky, HR trendy, time management pro zkrácené úvazky, obtížné komunikační situace,…)
  • – workshop na diverzitu a inkluzi pro vedoucí zaměstnance – na míru vytvořen jejich potřebám a poptávce tak, aby mohli lépe pracovat se svými podřízenými v rámci smíšených týmů (rodiče, pečující osoby, full time pracovníci, brigádníci,…)

Kateřina Vacková Mňuková z Randstad upřesňuje pozitivní dopady využití grantu pro diverzitu a flexibilitu z ESF :

Projekt nám pomohl koncepčně uchopit problematiku, kterou jsme ve firmě již řešili, ale nebyla plně podchycena. Pomohl nám otevřít diskuzi napříč firmou o tématech flexibility a ukázat firmu jako bezpečné prostředí, kde mohou zaměstnanci, jejichž aktuální životní situace vyžaduje vyšší míru flexibility, svou potřebu nahlas pojmenovat. Máme speciální dedikovaný tým, který se těmto tématům věnuje. Díky koncepčnímu vzdělávání a sdílení firemních novinek minimalizujeme dobu onboardingu rodičů po návratu z MD/RD a udržujeme jejich odbornost i po dobu jejich nepřítomnosti.

Přihlaste se přes web www.svazpersonalistu.cz

📅 HR ON-LINE KÁVA Jany Stehlíkové – dotace ESF do firem na flexibilitu a diverzitu☕

📅 Připojte se k nám 21. června od 10:00 na online kávu a objevte, jak koncepčně uchopit problematiku. Otevřít diskuzi napříč firmou o tématech flexibility a ukázat firmu jako bezpečné prostředí, kde mohou zaměstnanci, jejichž aktuální životní situace vyžaduje vyšší míru flexibility, svou potřebu nahlas pojmenovat.

 

Kontakty

Chcete vědět víc o tom, co Svaz personalistů dělá a řeší? Nebo máte téma, které by si mezi personalisty
zasloužilo víc pozornosti? Dejte nám vědět:

Svaz personalistů České republiky

Sídlo:
náměstí 14. října 1307/2, Smíchov, 150 00 Praha 5 - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
50°4'23.027"N, 14°24'27.455"E, nebo 50.0730631N, 14.4076264E

Korespondenční adresa:
Jiráskova 490, 738 01 Frýdek-Místek - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
49°41'2.426"N, 18°21'18.814"E, nebo také 49.6840072N, 18.3552261E

IČ: 07109971
DIČ: CZ07109971
Spolek veden u Městského soudu v Praze, pod spisovou značkou L 70344.

Telefon: +420 777 749 166

Kontaktní osoby:
Petr Otáhal, prezident svazu
E-mail: prezident@svazpersonalistu.cz

Simona Šutariková, tajemník svazu
E-mail: tajemnik@svazpersonalistu.cz

Odkazy na sociální síťě:

Kontaktní formulář

Antispamová ochrana - klikněte prosím na ikonu: srdce.

*
» Zobrazit bližší informace o GDPR