JAK PODPOŘIT WELL-BEING S POMOCÍ DIGITALIZACE

Na to, jak podpořit well-being s pomocí digitalizace, odpovídá Petr Mikšovič, CEO at SOVA NET & PLUSCO.

V práci trávíme většinu života, proto může hodně ovlivňovat naši psychiku.

Jak můžete v pozici nadřízeného dohlédnout na to, aby byli vaši zaměstnanci v psychické pohodě a nehrozilo jim tak vyhoření?

 

Well-being aneb pro pohodu vašich zaměstnanců

O well-beingu už jste nejspíš slyšeli. Jedná se o výraz, který označuje celkovou životní spokojenost jedince. To zahrnuje hned několik aspektů: vztahy, práci, zdraví nebo finanční situaci.

Well-being se čím dál častěji skloňuje ve vztahu k pracovnímu prostředí či podmínkám a není divu – práce představuje důležitý aspekt našeho života, který může v naší psychické pohodě hrát klíčovou roli.

Jak well-being na pracovišti podpořit

Pokud chcete, aby se vaši zaměstnanci cítili v práci co nejlépe, zaměřte se na následující:

  • Vytvořte pro zaměstnance pracovní prostředí, kde jim bude příjemně – vsadit můžete na květiny, dekorace či místo k odpočinku
  • Udržujte pozitivní a otevřené vztahy – dávejte najevo, že se vám mohou zaměstnanci s čímkoliv svěřit a berete jejich názor vážně
  • Nezapomeňte na motivující finanční ohodnocení a benefity – ukažte svým zaměstnancům, že si vážíte jejich práce a uvědomujete si jejich přínos pro firmu

 

Vsaďte na digitalizaci!

Digitalizace interní komunikace vám může v otázce well-beingu výrazně pomoci. A to ať už jde o budování přátelského týmu nebo o hlídání psychické pohody vašich zaměstnanců.

1)           Lepší informovanost a transparentnost – interní komunikační nástroje umožňují zaměstnancům snadný přístup k důležitým informacím, což snižuje stres z nejistoty.

2)           Snadná zpětná vazba a zapojení – Prostřednictvím anket, dotazníků nebo rychlých hlasování mohou zaměstnanci snadno sdělit své názory a pocity.

3)           Budování přátelského pracovního prostředí – Galerie fotografií z týmových akcí pomáhají vytvářet komunitu a posilovat vztahy mezi kolegy.

4)           Snížení zbytečné administrativy – Automatizace rutinních procesů, jako je schvalování dovolených nebo sdílení dokumentů, minimalizuje stres zaměstnanců.

5)           Motivace a inspirace – Interní komunikační platformy mohou být zdrojem inspirace a motivace, například sdílením příběhů o úspěších kolegů nebo firemních hodnotách.

 

Inspirovat se můžete na s našim řešením v Plusco – tento odkaz

Digitalizace interní komunikace vám může pomoci vytvořit prostředí, kde se zaměstnanci cítí podporovaní, zapojení a v psychické pohodě. Dobře implementovaný systém může být klíčem k jejich dlouhodobé spokojenosti a produktivitě.

 

Zajímají Vás další tipy, jak digitalizace procesů může přispět k budování dobrého vztahu se zaměstnanci? Chcete se dozvědět více o jejím dopadu na firemní kulturu? Získat konkrétní inspiraci?

 

Připravili jsme pro vás HR ON-LINE KÁVU Petra Mikšoviče – konec doby nástěnkové aneb digitalizace jako nástroj budování vztahu se zaměstnanci, kterou plánujeme na 13. prosince 2024 od 10:00 do 10:45 h. 

 

Kontakty

Chcete vědět víc o tom, co Svaz personalistů dělá a řeší? Nebo máte téma, které by si mezi personalisty
zasloužilo víc pozornosti? Dejte nám vědět:

Svaz personalistů České republiky

Sídlo:
náměstí 14. října 1307/2, Smíchov, 150 00 Praha 5 - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
50°4'23.027"N, 14°24'27.455"E, nebo 50.0730631N, 14.4076264E

Korespondenční adresa:
Jiráskova 490, 738 01 Frýdek-Místek - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
49°41'2.426"N, 18°21'18.814"E, nebo také 49.6840072N, 18.3552261E

IČ: 07109971
DIČ: CZ07109971
Spolek veden u Městského soudu v Praze, pod spisovou značkou L 70344.

Telefon: +420 777 749 166

Kontaktní osoby:
Petr Otáhal, prezident svazu
E-mail: prezident@svazpersonalistu.cz

Simona Šutariková, tajemník svazu
E-mail: tajemnik@svazpersonalistu.cz

Odkazy na sociální síťě:

Kontaktní formulář

    Antispamová ochrana - klikněte prosím na ikonu: strom.


    » Zobrazit bližší informace o GDPR