LINKEDIN 2024: JAK ZAPOJIT ZAMĚSTNANCE DO KOMUNIKACE FIRMY
Unikátní technologie a lidé, dva hlavní pilíře většiny firem.
Co udělá vaší firmě lepší reklamu při náboru než skuteční, spokojení zaměstnanci?
Jak je zapojit do komunikace a udělat z nich ambasadory?
Základem je dobrá strategie. Velmi silným nástrojem pro employer branding se stal LinkedIn.
V roce 2023 prošel zásadními změnami. Ukážeme si, jak ho efektivně využívat pro komunikaci ambasadorů, ale také celé firmy. Přijďte zjistit, jak získat algoritmus LinkedInu na svou stranu.
Michaela Čejková vede contentový tým v digitální agentuře Digital First Marketing Group. Specializuje se na budování osobního brandu top managerů firem na síti LinkedIn.
Vytváří strategie propojující firemní komunikaci s komunikací zaměstnanců. Spolu se svým týmem vytvořili projekty pro společnosti jako je Generali, DNS nebo Metrostav.
Nezmeškejte HR Breakfast: 21.8. Praha, 25.9. Brno, 22.10. Ostrava