IMPLEMENTACE NÁSTROJŮ PRO SLEDOVÁNÍ NÁKLADŮ ☝️💰

„Když něco nemůžete změřit, nemůžete to ani řídit“, tento výrok amerického teoretika managementu, Petera Druckera, patří mezi mé oblíbené říká Iva Gerychová, Key Account Scholaticus.

➡️V dnešním dynamickém podnikatelském prostředí se firmy stále více zaměřují na digitalizaci a automatizaci procesů, aby zvýšily efektivitu a snížily náklady. Tyto náklady ale často zpracovávají stále ještě manuálně.

➡️V oblasti lidských zdrojů patří sledování nákladů mezi klíčové oblasti, které mohou zásadně ovlivnit fungování celé organizace.

Vytváření reportů pro controlling, podkladů pro audit, rozpočtování nákladů na školení, nábor zaměstnanců, benefity a další HR aktivity je však časově i administrativně velmi náročné.

Pokud tyto procesy nejsou dostatečně zautomatizované, mohou být velmi složité a také náchylné k chybám.

 

☝️Implementace nástrojů pro sledování nákladů má tyto výhody:

🟦Automatizace a zjednodušení procesů – není nutné sbírat data z různých zdrojů a vytvářet reporty v tabulkách. Digitální nástroje umožňují automatické shromažďování informací, což výrazně zjednodušuje a urychluje celý proces.

🟦Úspora času a snížení administrativní zátěže – HR specialisté se často musí zabývat nejen náborem a školením zaměstnanců, ale i náročnou administrativní prací spojenou s analýzou a reportováním nákladů. Automatizované sledování nákladů šetří spoustu času. Díky tomu se mohou personalisté více soustředit na strategické úkoly.

🟦Přehlednější rozhodování a lepší plánování – díky podrobným a jasně strukturovaným reportům mohou manažeři lépe plánovat rozpočet a alokovat prostředky do oblastí, které mají největší dopad na firmu.

🟦Snížení rizika chyb – při manuálním sbírání a zpracovávání dat je vždy riziko, že dojde k chybám, které mohou ovlivnit přesnost a spolehlivost finálních reportů. Digitalizace tohoto procesu minimalizuje lidské chyby a zajišťuje, že data jsou vždy přesná a aktuální.

——————-

Pokud reportování nákladů nepatří mezi vaše oblíbené činnosti, nebo se chcete dozvědět, jak si můžete v této oblasti ušetřit více času i nervů, můžete se obrátit na Honzu Lipového z firmy Scholasticus, který vám rád ukáže, jak lze na pár kliknutí vygenerovat report pro controlling, nebo podklady pro audit.

 

Kontakty

Chcete vědět víc o tom, co Svaz personalistů dělá a řeší? Nebo máte téma, které by si mezi personalisty
zasloužilo víc pozornosti? Dejte nám vědět:

Svaz personalistů České republiky

Sídlo:
náměstí 14. října 1307/2, Smíchov, 150 00 Praha 5 - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
50°4'23.027"N, 14°24'27.455"E, nebo 50.0730631N, 14.4076264E

Korespondenční adresa:
Jiráskova 490, 738 01 Frýdek-Místek - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
49°41'2.426"N, 18°21'18.814"E, nebo také 49.6840072N, 18.3552261E

IČ: 07109971
DIČ: CZ07109971
Spolek veden u Městského soudu v Praze, pod spisovou značkou L 70344.

Telefon: +420 777 749 166

Kontaktní osoby:
Petr Otáhal, prezident svazu
E-mail: prezident@svazpersonalistu.cz

Simona Šutariková, tajemník svazu
E-mail: tajemnik@svazpersonalistu.cz

Odkazy na sociální síťě:

Kontaktní formulář

    Antispamová ochrana - klikněte prosím na ikonu: auto.


    » Zobrazit bližší informace o GDPR