VIDEA V INTERNÍ KOMUNIKACI

Dnes se podíváme na interní komunikaci a řekneme si, jak využít videa v interní komunikaci.

Videa patří mezi nejoblíbenější formy obsahu, protože dokážou upoutat pozornost na první pohled. Jejich potenciál ale nespočívá jen v marketingu – mají své místo i v interní komunikaci. Pomoci Vám můžou jak při náboru nových zaměstnanců, tak při efektivní komunikaci a budování vztahu s těmi stávajícími…

 

Proč zapojit video do interní komunikace?

  • Posiluje váš brand – videa efektivně předávají hodnoty a firemní kulturu.
  • Poutají pozornost – obsah ve video formátu je srozumitelnější a lépe zapamatovatelný než text či obrázky.
  • Budují vztahy – díky emocionálnímu propojení s diváky podporují jejich důvěru a loajalitu.

Jaké formáty videí můžete využít?

Videa Vám dávají skvělou příležitost být kreativní! Ať už chcete inspirovat, bavit, nebo předat informace, video je skvělým způsobem, jak oslovit zaměstnance. Jaké typy videí můžete například ve své komunikaci se zaměstnanci využít?

  • Náborová videa – ukažte prostředí firmy, kulturu i příběhy stávajících zaměstnanců.
  • Informační videa – sdělte důležité informace zaměstnancům osobně a lidsky.
  • Podcasty nebo rozhovory – sdílejte názory a aktuální témata v podobě zábavného obsahu.
  • Videa ze společných akcí – zachyťte atmosféru teambuildingu, oslav či firemních akcí.
  • Přací videa – popřejte k narozeninám, výročí nebo vytvořte originální PF k Vánocům.

 

Jak videa distribuovat?

Abyste zajistili, že se k videu dostane kdykoliv každý, doporučujeme využít aplikaci pro interní komunikaci, jako je například Plusco. Alternativně můžete videa nahrát na YouTube jako neveřejná nebo je sdílet e-mailem.

 

Potřebujete pomoc s tvorbou videí?

Zaujala vás videa, ale víte, že na to ve firmě sami nestačíte? Nebo nevíte, jakým směrem se nejlépe vydat? Digitální agentura SOVA NET, která stojí za vývojem a marketingem aplikace pro interní komunikaci Plusco, nabízí tvorbu profesionálních videí. Kromě samotného natáčení se může postarat o vymyšlení námětu a scénáře. Ukázky práce najdete zde. V případě zájmu můžete kontaktovat agenturu na e-mailu obchod@sovanet.cz.

 

Oslovte své zaměstnance videem a proměňte interní komunikaci k lepšímu!

 

Chcete se dozvědět více o možnostech, jak využít digitalizaci v další komunikaci ve vaší organizaci? Získat novou inspiraci?

Připravili jsme pro vás HR ON-LINE KÁVU Petra Mikšoviče – konec doby nástěnkové – digitalizace jako nástroj budování vztahu se zaměstnancem, kterou plánujeme na 13. prosince 2024 od 10:00do 10:45 h.

 

Kontakty

Chcete vědět víc o tom, co Svaz personalistů dělá a řeší? Nebo máte téma, které by si mezi personalisty
zasloužilo víc pozornosti? Dejte nám vědět:

Svaz personalistů České republiky

Sídlo:
náměstí 14. října 1307/2, Smíchov, 150 00 Praha 5 - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
50°4'23.027"N, 14°24'27.455"E, nebo 50.0730631N, 14.4076264E

Korespondenční adresa:
Jiráskova 490, 738 01 Frýdek-Místek - zobrazit na mapě
GPS souřadnice:
49°41'2.426"N, 18°21'18.814"E, nebo také 49.6840072N, 18.3552261E

IČ: 07109971
DIČ: CZ07109971
Spolek veden u Městského soudu v Praze, pod spisovou značkou L 70344.

Telefon: +420 777 749 166

Kontaktní osoby:
Petr Otáhal, prezident svazu
E-mail: prezident@svazpersonalistu.cz

Simona Šutariková, tajemník svazu
E-mail: tajemnik@svazpersonalistu.cz

Odkazy na sociální síťě:

Kontaktní formulář

    Antispamová ochrana - klikněte prosím na ikonu: klíč.


    » Zobrazit bližší informace o GDPR